رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با اشاره به رشد بیش از ۷۰ درصدی این نوع تجارت در سال ۱۴۰۲، آن را با توجه به ظرفیتهای کشور ایران کافی ندانست و افزود: در برنامه راهبردی تجارت الکترونیکی کشور که متناسب با برنامه توسعه هفتم تعریف شده است، یکی از اصلیترین محورها، توسعه بازارهای جدید برای حضور کسب و کارهای تجارت الکترونیکی است.
وی ادامه داد: بازار کالا و خدمات در پهنه دریا جزو همین بازارهای خاموش بوده و از ظرفیتهای آن در تجارت الکترونیکی استفاده نشده است.
رئیس دبیرخانه شورایعالی صنایع دریایی نیز با اشاره به اهمیت حوزه تجارت الکترونیکی بهعنوان پیشران توسعه صنایع دریایی گفت: سهم اقتصاد دریا از اقتصاد ملی ما ۲ درصد است که باید تلاش کنیم این رقم به بیش از ۱۰ درصد برسد.
ایرنا